Tandtrollen är på kalas

Det är dags för ett erkännande. Ibland struntar jag i att borsta tänderna på kvällen. Nu för tiden gör jag det endast för att jag är så lat att jag inte orkar eller för att jag vill äta i sängen. Innan var det av en annan anledning. Då var det lite av en revolt. När vi var små behövde vi nämligen oftast inte borst tänderna när vi kom hem från ett kalas för då var även tandtrollen på kalas. Sedan fick jag min tandställning, så varje gång tandtrollen var på kalas blev jag ändå tvungen att borsta mina tänder, för mina tandtroll var aldrig på kalas. Jag lät därför ibland bli att borsta tänderna, bara för att jag ville att mina tandtroll också skulle på kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0