lite lagom misslyckad

Har spenderat kvällen med familjen som består av mor, far & två systrar. En äldre och en yngre. När vi satt på restaurangen och åt mat denna afton kom jag på hur orättvist livet är. Min yngre syster är jävligt duktig på att sjunga, får gåshud varje gång.. Och min äldre syster är väldigt duktig på att rita och grafisk design och liknande grejer. Men vad är jag duktig på?! Jag har funderat i flera timmar och jag kan verkligen inte komma på någonting. hur sorgligt är inte det..? Det enda jag & min kära far kom på var att jag är fucking awesome på att dricka alkohol fort. Jag klunkar en xider som ingen annan, believe me. Men det är liksom inte riktigt samma sak.. Jag vill också vara sådär riktigt as bra på något. Livet är allt orättvist.. fan! Nu ska jag ta en xider.

Lagom misslyckad tjej. Skål lix..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0