förbannat besviken..

Jag är en av töntarna som jag ett så kallat godisförbud. Detta förbud startade i slutet av februari och har hittills gått över förväntan. Men nu på påsk har vi ett litet undantag, så vi får äta vårt efterlängtade påskägg. Sagt & gjort. Idag hade min familj påskäggsjakt. Mamma,Pappa,Farmor,Storasyster,Lillsyster & jag sprang runt som barn med extrema sockerkickar och letade efter äggen som var gömda i trädgården. Jag hittade mitt fort som fan och började käka som om jag aldrig hade sett mat innan.. till min stora förvåning och besvikelse upptäckte jag att det smakade skit.. Godis är inte gott om man varit utan det länge.. Så nu ligger jag här i min säng med ett halvätet påskägg jämte mig och mår illa för det faktiskt var riktigt äckligt. Besvikelsen är enorm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0